66855
Book
In basket
Książka zawiera podstawową wiedzę o marketingu, podzieloną na piętnaście grup tematycznych. Dla każdej grupy sformułowano kilkanaście pytań i odpowiedzi tak, że udzielono 280 syntetycznych odpowiedzi, obejmujących kluczowe zagadnienia marketingu od rynku i przedsiębiorstwa do globalnego biznesu. Zadaniem książki jest wywołanie czynnego zaangażowania Czytelnika oraz rozwijanie twórczego myślenia, związanego z uzyskaną wiedzą i jej zastosowaniem. Dlatego zakończeniem każdej części są pytania testowe. Na końcu książki znajdują się odpowiedzi łącznie z interpretacją trudniejszych zagadnień.
Availability:
Ostrzeszów Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Notes:
General note
U dołu okładki: Nauka marketingu szybko, łatwo i dokładnie.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again